Gruppu Dongstar |U ventu era ligeru, è l'odore di l'osmanthus dolce prufume imprisava a notte.

Chjara è luminosa, a luna diventa più piena di ghjornu in ghjornu.U timing hè faciule da passà, è hè torna u Festival Mid-Autumn.

U Festival di Mid-Autumn, cunnisciutu ancu u Festival di a Luna, Festival di Moonlight, Moon Night, Festival di Autunno, Festival di Mid-Autumn, Festival di Cultu di Luna, Festival di Moon Mother, Festival di Luna, Festival di Reunion, etc. u mo paese.
Mid-Autumn Festival ogni annu, l'anni sò brillanti, u celu è a terra sò inseme in questu bonu ghjornu.In questu festival, per ringrazià l'impiegati per u so travagliu duru in i so posti rispettivi, a cumpagnia hà preparatu i beneficii di u Festival di Mid-Autumn per tutti l'impiegati, cumpresi torte di luna, oliu d'arachide, risu, bevande, ecc. bisogni di ogni ghjornu è bisogni di piacè, pienu di cura.

I rigali di a mità di u vaghjimu chì portanu a cura è e benedizioni di a cumpagnia sò stati consegnati à ogni impiigatu, chì hà fattu chì l'impiegati sentenu profondamente u calore è u calore di a famiglia Dongstar, è hà rinfurzatu a coesione di a squadra è u sensu d'appartenenza di l'impiegati.

Per arricchisce a vita spirituale è culturale di l'impiegati è creà una atmosfera festiva felice, civilizzata è armoniosa, u dopu meziornu di u 9 di settembre, a cumpagnia hà urganizatu una celebrazione di u Festival di u Mid-Autumn.Ognunu cantava è ghjucava, parlava, recitava puesie è indovinava inseme invinci di lanterna.Era una riunione divertente è spartuta.
Cù a missione di esse "l'impresa cù u più altu indice di felicità di l'impiegati", u Gruppu Dongstar hà sempre attribuitu una grande impurtanza à a cura umanistica per l'impiegati.U presidente Wei, presidente di u cunsigliu, hà desideratu à tutti l'impiegati è e so famiglie un felice Festival di Mid-Autumn durante l'avvenimentu!Ci era risa è risa in a sala di cunferenza, è i visi di tutti eranu pieni di sorrisi allegri...
Nung, luna è luna nova.Dongstar Group augura à tutti un felice Festival di Mid-Autumn è una felice riunione!


Tempu di Postu: Settembre-10-2022