Squadra di fusione di passioni, cundensendu per rializà i sogni

Da l'8 di nuvembre di u 2019 à u 9 di nuvembre di u 2019, u Gruppu Dongshida hà tenutu un avvenimentu di a cumpagnia cù u tema di "Lutta per a ghjuventù" in Mengshan, Linyi City, cuncintratu principalmente in "squadra di fusione passione" è "coesione per rializà i sogni".Hè realizatu cù un cuncettu, chì hà per scopu di esercitarà a forte vulintà è u spiritu di squadra di l'impiegati, rinfurzà a coesione di a squadra è a forza centripeta generale, è custruisce una squadra d'elite eccellente.
Ziu Li in "Un mondu senza ladri" hà dettu famusu: "Quale hè u più caru in u 21u seculu? Talent!"Un veru talentu deve avè tutte e cose, micca solu u standard di l'educazione, ma ancu a capacità di riassume l'esperienza pratica è i Pensieri à u travagliu.A cumpagnia ùn hà micca talentu eccezziunale per parlà di u futuru di a cumpagnia.Dunque, u XXI seculu hè u seculu di u talentu.Sè vo site un venditore superiore, pudete guidà u vostru avvene.Sè vo site una persona sfida, sarete eventualmente un venditore superiore.
Ognunu hà u dirittu di sceglie, pudete sceglie altre imprese per fà, è pudete sceglie ciò chì vulete fà.Tuttavia, 85% di l'elite di vendita di successu venenu da a perseveranza è l'attitudine di travagliu."Quellu chì vince u mercatu vince u mondu".I beneficii di ogni impresa venenu da u mercatu, è a rapida crescita è u sviluppu di u mercatu dipende da u putere di marketing di l'impresa.Allora, cumu ponu e cumpagnie migliurà u so putere di marketing?

Elementi di l'attività:
1. Formazione di squadra
A squadra di Eaststar Company hà riunitu a saviezza di tutti, cuncintrau a cuscenza innovativa di tutti, è hà dimustratu cumplettamente u cumpurtamentu di a squadra.

2. Anghjuli è dimònii
"Break through, release, and surpass yourself", u persunale di l'affari di Dongshida hà a capacità di resiste à a pressione è a regulazione di l'emozioni, è ancu à un spiritu di cummattimentu indomabile in casu di scontri custanti.Seremu sincerità, integrità, sincerità è entusiasmu per ogni serviziu di u cliente.Dongshida s'impegna à esse u megliu fornitore di serviziu in l'industria di a lamiera.

3. Barra di presa à alta altitudine
U persunale di l'affari di Dongshida sguassate constantemente u stratu di prutezzione psicologica, custruisce a fiducia in sè stessu, superà l'ostaculi psicologichi è rinfurzà l'autocontrollu;attraversu l'incuragimentu è a prutezzione mutuale, a fiducia mutuale è a rispunsabilità mutuale trà i membri di a squadra sò stabilite.

4. Attaccu estremu è frecce di difesa
U persunale di l'affari di Dongshida hè à tempu cunfrontu è cooperativu, è ùn cambianu micca u culore in fronte di a pressione, ubbidiscenu u cumandamentu di a cumpagnia, è vincenu a battaglia.

5. L'acqua da i campi minati
U persunale di l'affari di Dongshida sapi cum'è cumpiendu i travaglii attraversu u travagliu in squadra, è sò bè ​​​​à sente l'idee è l'opinioni di l'altri.Ognunu s'unisce, s'incuraghja l'un l'altru, è supera e difficultà.

6. Team Tangram
Eaststar ricurdeghja à tutti di capisce l'impurtanza di a cuuperazione trà e squadre, manighjà a cuncurrenza raghjone, è realizà un circulu virtuoso;capisce l'impurtanza di diversi stili di dirigenza per a squadra per compie e so attività;rinfurzà u cuncettu generale.

7. Muru di graduazione
Dongshida hà cultivatu u spiritu di lotta tenace è travagliu duru trà l'impiegati.In fronte à e difficultà, solu uniscendu pudemu ottene u successu.Pruvate u rolu impurtante di a dirigenza è u significatu di l'esekzione.
Dongshida hè una impresa cù u spiritu di gratitùdine, dedizione è integrità.Semu sempre guidà l'industria, ùn ferma mai, è esse u megliu fornitore di servizii in l'industria di a lamiera.


Tempu di post: 23-novembre-2019