Shandong Dongstar hà vintu u "Segretariu Generale Unità di Formazione di Legnu Cumitatu Prufessiunale di l'Associazione Chine di Scaffolding Formwork" è "Intrapresa Naziunale di Formazione di Legnu Onesta è Fiducia"

In maghju 2019, à l'Associazione Chine di Formwork è Scaffolding, Shandong Dongstar Wood Industry hè statu elettu cum'è "Unità di Segretariu Generale di u Cumitatu Prufessiunali di Formazione di Legnu di l'Associazione Chine di Formwork è Scaffolding" da a precedente "unità di membri di a China Formwork and Scaffolding Association". Scaffolding Association", è in Zhengzhou in Maghju U 27, u 2019 National Construction Wood Formwork and Climbing Frame Construction Technology Exchange Conference sponsorizata da China Formwork and Scaffolding Association è u Cumitatu Tecnicu Naziunale di Standardizazione di Pannelli Basati in Legnu hè statu attribuitu u titulu di " Industria Naziunale di Formazione di Legnu Impresa Onesta è Fiduciosa" à a riunione.

Sta cunferenza furnisce un scambiu tutale è prufondu di e tecnulugia novi, novi rializazioni è novi sperienze in u campu di casseforme di legnu è cornici rampicanti in u mo paese, è furnisce una piattaforma per un cuntattu strettu cù l'imprese di benchmarking naziunali è stranieri, prughjetti chjave. , prughjetti di dimostrazione è casi classici.Spiegà cumplettamente i vantaghji tecnichi è e caratteristiche di furmagliu di legnu, l'associu cuntinueghja à guidà una nova volta di tendenza di sviluppu di cornice di arrampicata, publicità è implementà u cuntenutu di u capitulu di cornice di arrampicata di "10 New Technologies in l'Industria di a Costruzione", a cunferenza sinceramente. invita tutti i culleghi upstream è downstream di furmagliu di legnu è climbing frame, Pruduzzione è sperti di gestione custruzzioni discututu inseme i prublemi è prospettive di u sviluppu di l 'industria.

Sicondu i rapporti, sta riunione marca l'espansione ulteriore di l'influenza di Shandong Dongstar Wood Co., Ltd. in l'industria di furmagliu di legnu, è hè stata ricunnisciuta è fiducia da u mondu esternu, affirmannu cumplettamente l'idee di cummerciale è i cuncetti di sviluppu di Shandong Dongstar. Wood Co., Ltd., chì marca un passu impurtante in u sviluppu di l'industria di mudelli di a cumpagnia.

Shandong Dongshida (2)
Shandong Dongshida (1)

Postu tempu: Jul-06-2019